Početom septembra 2015.godine u okviru Nacionalne kampanje upisa dece iz osetljivih društvenih grupa u PPP ( pripremni predškolski program) koju je pored UNICEF-a podržao i Romski edukativni fond, Švajcarska agencije za razvoj ( SDC), Fondacija za otovreno društvo, Misija OEBS-a u Srbiji i Crveni krst Srbije, Kancelarija za ljudska i manjinska prava Vlade Republike Srbije, Nacionalni savet romske nacionalne manjine i Tim za socijalno uključivanje i smanjivanje siromaštva a sporovodilo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Asocijacija pedagoških asistenata Srbije u okviru Regionalnih timova iz odabranih okruga uzela je aktivno učešće u informisanju i zastupanju romske zajednice sa ciljem većeg obuhvata dece i osetljivih društvenih grupa u okviru pripremnog predškolskog programa.
Kampanja je realizovana kako bi se uključivanjem dece iz osetljivih društvenih grupa u redovan pripremno predškolski program obezbedilo ostvarivanje prava sve dece na kvalitetno predškolsko vaspitanje i obrazovanje i na taj način, kroz zajedničke aktivnosti, sticanje raznovrsnih iskustava i prilike za igru i učenje omogućio lakši prelaz na sledeći nivo obrazovanja stvarajući nephodan kontinuitet u obrazovnom procesu.
U skladu sa specifičnostima lokalnih sredina, a u cilju podizanja svesti o značaju i dostupnosti obrazovanja za svu decu u saradnji sa relevantnim institucionalnim partnerima i lokalnim medijima Asocijacija pedagoških asistenata Srbije, kao strukovno Udruženje, odnosno predstavnici iz odabranih okruga kreirali su i sprovodili različite aktivnosti i akcije. Povodom toga u romskim naseljima u više okruga u Srbiji izradjen je podeljen promotivno- informativni materijal na srpskom i romskom jeziku sa važnim informacijama o upisnim procedurama u PPP i prvi razred a kroz lokalne medije šira lokalna zajednica informisana je o sprovođenju i značaju ove nacionalne kampanje i obaveznosti pripremnog predškolskog programa i osnovne škole.
Kampanja je osim povećanja dostupnosti i uključivanja dece iz osetljivih društvenih grupa u PPP i prvi razred , kroz motivisanje i informisanje roditelja i lokalne zajednice imala još jedan važan cilj a to je upravo pružanje doprinosa u identifikovanju i promovisanju primera dobre inkluzivne prakse iz različitih lokalnih sredina na širem nacionalnom nivou.